Шкільний портал
П`ятниця, 19.04.2024, 21:17
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог файлівРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Програми [21]
Підручники та посібники [388]
Розробки уроків [1048]
Виховні заходи [250]
Реферати [0]
Презентації [88]
Інше [509]
Заявки [9]
Тестові завдання [2]
Відео [45]
Конкурс "Педагог-новатор" [3081]
Натисніть, щоб ознайомитись з матеріалами
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 3748
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
Ростислав
Головна » Файли » Розробки уроків

Розробка уроку з інформатики для 5 класу (НУШ). Тема: «Побудова орнаментів з використанням циклу for у середовищі програмування Python»
[ · Скачати дистанційно (3,6 МБ) ] 27.06.2022, 11:54

Конкурс "Педагог-новатор 2022"

Конкурсний матеріал №153

Номінація: "Зорепад педагогічної майстерності"

Назва матеріалу:

Розробка уроку з інформатики для 5 класу (НУШ). Тема: «Побудова орнаментів з використанням циклу for у середовищі програмування Python»

Як навчити дітей програмуванню? Як зацікавити кожну дитину? Як зробити складне простим? Нестандартний підхід до вивчення теми «Алгоритми з повтореннями», де переплітаються програмування та мистецтво, точно зацікавить кожного учня. Адже кожен з нас знає, що для вчителя важливо не лише вміти подати учням матеріал уроку, але і зацікавити учнів, вмотивувати до вивчення свого предмету чи окремої теми. Інтерактивні вправи, занурення в традиції,  різні види роботи під час уроку, різнорівневі завдання роблять урок сучасним, цікавим та насиченим. Розробка уроку  «Побудова орнаментів з використанням циклу for у середовищі програмування Python» складається з плану-конспекту уроку та презентації.

 

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Ростислав | Теги: алгоритми з повтореннями, орнамент, комп’ютер, самооцінювання, 5 клас, робота в групах, мистецтво, Інформатика, НУШ, компетентності, програмування, цикли, Python, інтерактивність
Переглядів: 2054 | Завантажень: 321 | Коментарі: 20 | Рейтинг: 4.7/39
Всього коментарів: 201 2 »
avatar
0
1 nata231988 • 19:08, 11.07.2022
5
avatar
0
2 mamedovaalbinaidayatovn • 19:14, 11.07.2022
Дуже крутий урок! Цікаво та логічно побудований. 5
avatar
0
3 pavek8 • 21:14, 11.07.2022
Урок доступний та логічний!
avatar
0
4 elenabusyg • 22:59, 11.07.2022
Було дуже цікаво ознайомитись з матеріалом! Вважаю урок корисним і цікавим.
avatar
1
5 kravchenkodinara • 17:53, 12.07.2022
Дітей це має зацікавити. Дуже сучасна тема та й викладено зрозуміло. Має стати в нагоді у житті.
avatar
1
6 borisenkojulya3 • 21:47, 12.07.2022
Дуже цікавий, оригінальний урок. Допоможе дітям не тільки освоїти елементи програмування, а й познайомити з різними видами орнаментів. Досить непростий матеріал продається таким чином, що учні легко його засвоять, а сам урок сприймається, як гра. Вважаю, що урок заслуговує на відмінну оцінку.
avatar
0
7 volodymyrivnaknysh • 21:50, 12.07.2022
Дуже змістовний урок.Видно високий кваліфікаційний рівень педагога.
avatar
1
8 ctmonit • 09:58, 13.07.2022
Гарне пояснення, покажу дітям.
avatar
0
9 igorkrvch • 17:58, 13.07.2022
МЕНІ СПОДОБАЛОСЯ, СПОДІВАЮСЯ, ЩО Й ДІТЯМ ТАКОЖ
avatar
0
10 nikfizik86 • 21:26, 16.07.2022
Блін, СЕРЙОЗНО???? Ви держстандарт бачили?? Які координати в 5-му класі??? Таке враження що окрім goto() в 5 класах вже немає що показувати...
avatar
0
13 Анонімно • 22:14, 16.07.2022
А вивчаючи Скретч, Ви як пояснюєте зміну положення спрайта? З goto() проблем не бачу. Це лише один урок. Крім goto() безперечно, є що показувати. Все залежить від того, як Ви поясните і як побудуєте пояснення.
avatar
0
17 nikfizik86 • 17:22, 17.07.2022
Через переміщення в певному напрямку, координати вводити НЕДОЦІЛЬНО в 5 класі, дітям це непотрібно. Python розпочинаю з 6 класу, причому goto() використовую аж в кінці року для побудови фігур по координатах, аналогічно як в математиці. Те що деякі автори підручників з інформатики забігаючи вперід написали про координати не дає нам право перевантажувати учнів.
1-10 11-16
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Copyright MyCorp © 2024