Конкурс "Педагог-новатор 2018"
Конкурсний матеріал № 119
Номінація: "Кращий науково-методичний матеріал"
Назва матеріалу:
Педагогічний проект та розробка інтерактивної гри – тренінгу «Екологічна грамотність споживача». Біологія, екологія, основи споживчих знань. 11 клас
Інтерактивна гра «Екологічна грамотність споживача» допоможе учням:
- ознайомитися зі складовими компонентами екологічно грамотного споживання товарів;
- ознайомитися з екомаркуванням різних товарів;
- підвищити свій рівень знань про товарні знаки, розміщені на етикетках товарів;
- поглибити знання про маркування виробів із полімерних матеріалів;
- виявити відсутність або присутність у товарах харчової промисловості харчових добавок;
- сформувати екологічний спосіб мислення й споживання;
- розвивати вміння аналізувати інформацію, яка міститься на етикетках товарів;
- розвивати грамотну споживчу поведінку і культуру;
- вміти передбачати можливу шкоду для довкілля від використання певних товарів
|