Конкурс "Педагог-новатор 2017"
Конкурсний матеріал № 13
Назва матеріалу:
Програма для створення тестів у вигляді гри «О, щасливчик»
Багато комп’ютерних програм мають просте оформлення, чим не достатньо зацікавлюють учня для проходження тесту. Створена тестова оболонка поєднує елементи оцінювання знань з елементами гри. Вигляд і правила проходження тестів максимально наближений до принципу гри «О, щасливчик».
Проведення поточного чи підсумкового оцінювання у вигляді тестування за допомогою створеної комп’ютерної програми безумовно збільшить інтерес учнів до предмету і стимулює якісніше підготуватися до тестування.
Користувач має змогу за допомогою створеної програми відкрити будь-який текстовий файл, створений у текстовому редакторі «Блокнот», який повинен бути правильно оформлений. Вимоги до оформлення подані у програмі.
Тест повинен бути складений таким чином:
У першому рядку – перше питання, у наступних чотирьох рядках – чотири варіанти відповіді, у наступному рядку – номер правильної відповіді з чотирьох запропонованих. Всього має бути 12 запитань. Тест доцільно складати так, щоб спочатку йшли простіші питання, а потім складніші.
Якщо намагатися відкрити текстовий файл, який не відповідає цим вимогам, програма видасть повідомлення «Файл не відповідає вимогам».
Правила проходження тесту:
Учаснику дається по одному запитанню. Лише після правильної відповіді кількість набраних балів збільшується на 1 і учасник отримує наступне запитання. Всього 12 запитань на 12 балів.
Запитання мають йти спочатку простіші, потім складніші. Якщо учасник не може відповісти на простіші питання, в нього не буде змоги перейти до складніших.
Якщо на якомусь питанні учасник обирає неправильну відповідь, його набрані бали «згоряють» до найближчих фіксованих балів, які учасник вже набрав, і тест починається з початку. Фіксованими балами є «3», «6», «9».
В тестах передбачено дві підказки «50 на 50», використавши які, програма позначає дві неправильні відповіді з чотирьох запропонованих. Два рази цю підказку на одному запитанні використати не можна.
В будь-який момент учасник, якщо не впевнений що знає відповідь на питання, може «забрати бали» які в нього вже є, натиснувши на відповідну кнопку. Після цього тест почнеться знову.
Тест закінчується у випадках:
- учень відповів на всі 12 питань;
- учень дав не вірну відповідь;
- учень забрав бали.
В кінці тесту висвітлюється напис з кількістю набраних балів.
У лівому верхньому куті програми знаходиться кнопка «Вихід». |